Isn't it ironic.

Hemma. Sjuk. Låter det bekant? Jo...
Feber och halsont. PLUS dåligt samvete. När man jobbar som lärarvikarie så är det rätt b att vara sjuk. Det motverkar liksom sitt syfte. Ironic. =)



Ingen träning i kväll alltså och inte i morgon heller. På onsdag hoppas jag kunna köra igen. Vi har två galet viktiga matcher kvar och dom ska jag inte missa. Pappa kommer ju på fredag också och då ska jag minsann inte vara dålig.
Lite synd att pappa kommer till en byggarbetsplats bara. =) Ivar håller på och renoverar köket och det går väl inte i raketfart om man säger så. =)



För övrigt så tycker jag att det är fullständig katastrof att inte Andreas och Carola gick vidare till final i melodifestivalen. Jag förstår verkligen ingenting. Deras låt är ju fantastiskt bra. Blir folk döva för att de stör sej på Carola? Jag fattar verkligen inte. Jag tycker väl också att Carola är rätt uppblåst och självgod, men jag gillar verkligen Andreas och jag tycker verkligen att låten är bra.
Nu får man väl hålla på Sanna Nielsen eller Sibel...



Nu ska jag äta en morot eller två.

/maria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback