Min mamma gillar nog mej.

Jaha, det var väl trevligt! Turkiet, Alanya, jag och mamma, den femte april. Så nice. =)
All inclusive, dessutom. För ofattbara 2699:-
Eller ja.. För mej är det visserligen gratis eftersom jag har en väldigt snäll mamma som saknar mej mycket och därför bjuder på resan. Tack gånger en miljon, mamsen. =)
Vi ska ha skittrevligt. Även om det råkar regna just denna veckan. Det kommer inte regna när vi är där. We bring the sunshine to Turkey... =)


Min snälla mamma.





Har varit på Hammarby-Guif i kväll. Kvartsfinal 1 i handbollens SM-slutspel. 25-24 till Bajen efter pissespel. De såg jävligt omotiverade ut, många av dem. Det var väl bara Micke Åström, Apel och Pecikoza som visade lite geist. Grundsten var tillbaka efter skada, men var inte riktigt i form och spenderade därför hellre sin tid på planen på att gnälla på domaren.
En rejäl uppryckning krävs för vinst i Eskilstuna på fredag. Tobbe Karlsson var visserligen inte med i dag, men det var inte Guifs målspruta Sasa heller, så... Guif gjorde det bra, Lucau var grym som vanligt.





Ivar har bränt typ en miljon trupper bara i dag på Travian. Han är en förstörare. =) Och nu sitter han och äter jordnötter. Gottegris.


Ahh, Turkiet ska bli så jäkla gott!



Edman missar ju EM. Det suger. Hoppas Lucic rycker in. Men om Zlatan inte kan vara med? Ja, jag vet inte. Han har ju inte direkt varit skitgrym i landslaget på senare dar. Eller år för den delen.
Vi får väl se!


Nu ska jag pussas. Ciao!


/maria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback