När du har läst färdigt har jag redan borstat klart.

Det var en jäkla spännande fight jag fick se mellan Tyresö och Kärra i kväll. Kval till elitserien alltså.
De flesta, även jag, trodde nog på en relativt enkel Kärra-seger, men Tyresö stretade emot riktigt bra och Kärra vann till slut med ett mål, efter stooort besvär.
Kärra finns ju i mitt hjärta på ett eller annat sätt, även om inte många av mina gamla lagkamrater finns kvar, så jag hoppas de tar sej vidare till nästa kvalsteg. Då får de möta Skånela. Kanske kan de klara det vi inte klarade?



Sverige losade mot Brasilien, bara med 0-1, men det känns ju jävligt typiskt att de ska förlora på en jäkla målvaktstabbe. Känns ju jäkligt bra att Bajen fick en så säker målvakt. =) Isaksson imponerade i alla fall det lilla jag såg.



På Travian går det bra! Ivve plundrar på som faan. Stackars satar som bor i våra trakter alltså...



I morgon hoppas jag att jag vaknar om de ringer från jobbet. Det gjorde jag nämligen inte i dag, så jag gick miste om en hel dags arbete. Jävligt onödigt, om du frågar mej. I kinda need the cash.
Som tur är får jag csn innan helgen och det känns jäkligt bra.



I morgon ska laget träffas. Det känns som att man inte träffats på en månad ungefär, men egentligen har det bara gått en vecka. Det säger en del om hur mycket tid man spenderar tillsammans.
Undrar hur det kommer kännas då när jag inte får träffa min bamsebjörn på en vecka? När jag är i Turkiet alltså. Vi har inte varit ifrån varandra så länge sedan vi blev ett lyckligt par. Testing testing! =)



Nu ska jag borsta tänderna.
Borsta tänderna, tvätta händerna - som mamma alltid sa.


/maria.

Kommentarer
Postat av: Therese Lager

Heeej Tjejen!! Andra matchen mellan tyresö-kärra va la sådär spännande.. kärra drog ifrån ganska tidigt..heh!! Hur är det me dig?? Trivs du i sthlm?? Ja e där emellanåt, inte ofta men farsan bor ju i solna, inte så jättelångt från årsta! Vilket lag spelar du i nu då?? Kram på dej från en gammal vän//Lager


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback