Ny dag, gamla bekymmer.

Ja, inte är det mycket bättre i dag.
Rätt segt på jobbet, men skönt att jag kunde sova en timme mellan lektionerna.
Direkt till träningen, som jag ändå inte var med på eftersom foten är rätt kass.


Foten
= en stukad jävla vänsterfot jag ådrog mej under matchen mot Lugi förra söndagen.
Jag har stukat fötterna ca 100 gånger och det har sällan eller aldrig gjort ont dagen efter.
Nu har det gått mer än en och en halv vecka.
Slutsats: Avslitet ledband. Of course.





Men i övrigt är livet underbart. Haaa...
Jag ligger mest och lider med Hank Moody i Californication. So sad...


Well, i morgon är det en ny dag och då är man på hugget igen. Och då jävlar....


/maria.

Kommentarer
Postat av: lina

Kan du inte spela ngt mer?

2008-03-10 @ 09:53:45
Postat av: Maria

Jo, men jag har fått kliva av träningen flera gånger efter skadan. Det kan göra ont utan att det egentligen händer något, det räcker med minsta felbelastning.
Jag kommer "härda ut" resten av säsongen, sen får vi se vad som händer.

2008-03-10 @ 14:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback