25/4-2009

Klicka på bilderna för att göra dem större.

Söt liten å jag går förbi på väg till jobbet.


Såna här bilder måste man ta när man har en fin kamera.

Lite småarg sprejad man på en viadukt.

Finaste radhusområdet i Västerås. Så sött.

Däck på en mack.

Ytterligare en bild man måste ta när man har en fin kamera.

Träd får också rynkor när de blir gamla.

Mästerfotografen her self.

Gult är inte alltid fult.

Det kan komma fina saker ur fula ting.

Såna här hus är finare än alla tråkiga gråa hus.

Den här snyggingen mötte jag utanför ICA.

Sol möter sun.

Ge mej det här huset!!!

Helt enkelt ett grymt snyggt radhus.

Detta radhus får mej att längta efter Svensson-livet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir väldigt fina bilder! Du tar på väldigt kul grejer....Annorlunda. Ska bli kul att se dina Thai-bilder sen.

2009-04-27 @ 21:41:00
Postat av: Lisbeth

De var jag som skrev förra kommentaren, men de verkar som mitt namn föll bort. :)

2009-04-27 @ 21:42:50
Postat av: Nattis

Oh skiljer nästan exakt ett år mellan inläggen där.. förutom 2 sketna dagar! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback