En fredagmorgon då jag knappt lever.

Om man ändå visste vad man skulle göra kl halv fem en måndagsmorgon... Men icke...
Bara så där lagom tappad, full, go och glad kexchoklad...
En halv-cp utekväll där egentligen inget förutom Fabians drama-queen-föreställning var nåt att se.
Men när utelivet var över började det roliga... Alltid är det så, eller hur Allan...? =)
Böger King är verkligen guld... "Ett Crispy chicken meal tack! Eller nä förresten, ta två!"

Kan bli arg på min storebror ibland... Han ska va så cool... Men fattar han inte att det är jag som är cool?



Så här sitter man nu (i brorsans lägenhet) och lyssnar på James Blunt...
Jessica ligger i sängen och väntar... Men låt frugan vänta, eller hur....


Fick sms av Viktor... Kul!


Han kanske inte fattar det... Men jag tycker om honom. Han som är så rädd...
En annan sak han inte fattar är att det är skillnad på att tycka om någon och att vara kär...
Jag tycker om dej och tycker om att vara med dej, du behöver inte bli rädd för det...

Var bara trevlig.


I guess it's time I run far far away
Find comfort in pain



Jag kommer Jessica, tjata inte!



Pöss hej kyss kryss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback