När man bestämt sej.

Min rygg och nacke är bättre.
Min axel som blev skitdålig, hux flux, blev bättre igen, lika hastigt.
Min ambitionsnivå är just nu väldigt hög.
Jag vill bli bra.
Jag vill bli bättre.
Jag vill bli bäst.


Jag har bestämt mej.
Jag har lovat min man att vi kommer få ett bra och framgångsrikt liv.
Så ska det också bli. =)
Så ska det bli.



Han sover och jag lyssnar på hans andetag.
Jag vet att jag vill leva resten av mitt liv med honom.
Jag pratar inredning och han tittar på kampsport.
Men jag vet att jag vill leva mitt liv med honom.
Han går upp tidigt och jag snoozar.
Men han vet att han vill se mej sova varje morgon för resten av hans liv.
Vi vet att vi vill det.
Vi har bestämt oss. =)
Vi har bestämt oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback