Glamour...

Kvällen och natten förvandlades sakta men säkert till ett dåligt Glamour-avsnitt.

Vilken jädra såpa!


Jag trodde att jag hade ett hetsigt humör.. Men jag är lugn som en jädra filbunke när det kommer till kritan.
Känns faktiskt skönt att veta. Är hyfsat stabil ändå på nåt sätt.


Monke-Ronken ringde i natt.
I'm here for you baby!
Och imån är jag "hemma" igen.
Då är det du och jag, princess!


Blev lite smått besviken på Daniel i går faktiskt..
Kändes så billigt på nåt sätt. Att bara dra så. Men vi vet ju vart vi har varandra.
Så har det alltid varit.

Men Martin var ganska snäll.
(Nej, Monika. Inte den Martin... =) )



Ses vi innan jag åker?


And IIIIIIIIII... Yes, I'm gonna love you!

Sometimes you can't make it on your own...
Men det kommer du aldrig förstå.



Nej, nu jädrar måste jag ha mat...
Nu sa jag!


( Jag sa NEJ i går. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback