En lista lång som Kinesiska Muren...

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Något? Eller någon...? =) Det gjorde mej glad att Ivar inte ger upp, utan fortsätter mysa med mej tills jag blir glad.

Vad gjorde du kl 8 i morse?
Klampade in på jobbet med ett leende!

Vad gjorde du för 15 minuter sedan?.
Svarade i telefon eller nåt, antar jag...

Det sista du sa högt?
"Hon har semester resten av veckan, så du får återkomma på måndag. Tack hej!"

Vad har du druckit idag?
Mjölk. Alltid mjölk...

Vad var det senaste du åt?
Havregryn/råg-gröt med lingonsylt och en macka med ost. Frulle alltså.

Vad var det senaste du köpte?
Godis, i förrgår.. Jag har ingen karaktär. Jag vet.

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Trä... Tror jag. Blir osäker nu. Haha.

Vad är det för väder hos dig just nu?
Vet inte, men tror det är mulet. Jo, det är mulet.

Godaste glass-smaken?
Texas Pecan? Neeejje.. Hallonsorbet, så klart. Helst Lejonet & Björnens. =)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Jag tror på kärlek vid första röstkontakten.... =)

Sover du tungt?
Oh... Det är väldigt olika. Tills skillnad från Ellen har jag svårt att sova när jag vet att jag kan sova ut. Men jag sover jädrigt tungt när jag ska jobba. När jag är orolig över något, så sover jag väldigt lätt.

Drömmer du mycket?
Haha, jaaa.. Och oftast kommer jag ihåg allt. Tyvärr är det ju inte lika kul att återberätta drömmar, för folk tycker bara att jag är knäpp då.

Mardrömmar?
Inte så värst mycket faktiskt.

Det första du tänker på en "bra" morgon?
"Vad fin han är..."


Det första du tänker på en "dålig" morgon?
"Oj... Hur mycket är klockan egentligen.."


Vilket ämne var roligast i skolan?
Musik, helt klart. Bollspel var kul också. (Individuellt val där jag var ensam med 15 killar.. Haha)

Trivs du med ditt jobb?
Mjooo, men det är lite långtråkigt ibland.

Favoritklädsel?
Jag är sååå tråkig.. Men jeans och t-shirt är fan bäst.

Favoritlåt just nu?
När vi gräver guld i USA
med GES. Haha, den är ju gryyym. =)

Vad ser du om du tittar åt höger?
Min jobbarkompis, Mia. Hon är snäll. =)

Vad gör dig glad just nu?
Mina lediga kvällar med Ivar.

Vad ska du göra härnäst?
Om ca 20 minuter ska jag ta lunch. Just nu ska jag fortsätta den oändligt långa listan jag håller på med.

Höger- eller vänsterhänt:
Höyre...

Humör just nu:
Jag vet inte riktigt. Är fortfarande lite besviken över helgen, men min morgon var fenomenal, så jag är på ett rätt bra humör.

Favoritgodis:
Chokladbitorna som är formade som apelsinklyftor är jääävligt goda. Annars gillar jag saltlakrits fett hårt!

Kläder just nu:
Mörka stuprörsjeans, mörkbruna Don Donna-stövlar (Love them!), beiget linne och svart, kritstrecksrandig kavaj.

Musik just nu:
Ingen musik just NU, eftersom jag jobbar. Det är lite tråkigt faktiskt, kom jag på nu. Ibland, när jag är ensam i receptionen, så sjunger jag för mej själv.

Sommarplaner:
Fyra veckors semester, två veckor i taget. Först blir det midsommarfirande mm i Göteborg. I andra omgången blir det Turkiet-resa med Ivar, mamma, Charlie, Emelie och resten av gänget från Gbg. =) I övrigt blir det sommarträning... =/

Hur många kuddar sover du med:
Haha.. Två. En under huvudet och en mellan benen.. Det är faktiskt skönt! Inte bara för gravida kvinnor... =)

Spelar du nåt instrument:
Jajemän... Gitarren bemästrar jag hyfsat i alla fall. Pianot kan jag klinka en och annan låt på.

Morgon- eller nattmänniska:
Ja, just det... Nattmänniska. Helt klart.

Vem är viktigast för dig:
Nog lätt å välja en. Pappa är väldigt viktig för mej.

Bio eller promenad:
Bio. Helst med godis. =P

Är du kittlig:
Skojar du? Jag dör nästan när någon kittlar mej. Som ett litet barn. Skojar inte.

Snarkar du:
Jag säger nej. Ivar säger ja.

Stjärntecken:
Lejon. Haha, det märks tydligt. Jag är en riktig besserwisser.

Äckligaste insekten: 
Alltså... Typ alla. Jag gillar inte ens att sitta i gräset pga alla äckliga insekter.

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Jag skulle vilja läsa folks tankar.. Men inte alltid. Bara ibland. =)

Vad vill du jobba som?
Journalist. Sportjournalist!

Stökigt eller välstädat?
Stökig som fan. ALLT ligger överst, min egna ordning. =)

Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump?
Ja, definitivt!

Gillar du att sjunga?
Ja, jag älskar att sjunga. Gärna inför flera tusen. =)

Anser du att du är stark?
Jag borde nog vara starkare, med tanke på hur mycket jag tränar.

Vad gör du om du får hicka?
Aktar mej från Ivar, så att han inte slår mej.

Vad längtar du mest efter just nu?
Godis... Haha.. Nee.. Jag vill ha en bäbis. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback