Jag kan stå emot, ibland.

Faaaan, vad 7/11s brownies är goda! Helt himmelska... Mmmmums. =)


Nu har jag nyss, eller ja, för 40 minuter sedan, kommit tillbaka från min lunchrunda på stan.
Köpte nånting fint åt Ivar och mat åt mej själv.
Lyckades hålla mej ifrån impuls-köpen både i går och i dag, riktigt stolt är jag! =)

Just nu är det inte så mycket att göra på jobbet. Dessutom är jag själv i dag..
Det jobbigaste är nog ändå att headsetet fastnar i håret på mej varje gång det ringer. Jag som var så fin....


Ser fram emot kvällens match.



Förresten. I morgon ska vi ju få ta emot våra medaljer för att vi vann serien.
Så än en gång får vi kliva in på planen i halvtid på en herrmatch.
Den här gången i en avgörande(?) kvartsfinal... Skojsigt! =)


Men det är en annan historia det. =)
Hej svej i lingonskogen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback