London's calling

I dag händer det inte mycket på jobbet. Tiden går ganska långsamt faktiskt.
Huvudvärken smyger sej på, sakta, men säkert. Så jobbigt.

I går fick jag i alla fall tid för magnetröntgen. Bra det..
Vi kände lite på min nacke i går och vår amatörmässiga diagnos var att en kota flyttat sej.
Kan det vara så? Jag har ingen aning...
Vi får väl se.



Min söting-bamse ska åka till London i helgen.
Ensam igen alltså...
Vet inte om jag orkar ha någon fest. Om någon annan tar upp det, så fine,
men jag tänker nog inte promota nåt. Orka städa liksom... =)
Jag vill i alla fall göra något så att tiden går fort.
Å så hoppas jag att min baby köper nåt sött till mej i London. =P




Snart är handbollen slut för den här säsongen och då har jag mer än en månads lediga helger.
Då, minsann, är det Göteborg-time! =) Äntligen...
Synd bara med den där lilla detaljen som kallas JOBB. Annars hade jag ju kunnat stanna längre.
Om två veckor kommer lillebror hit förresten. Det blir ju klart kul! =)
Då jäklar, ska han få träna hårt! Haha. =) Ivar får agera PT under en vecka.


Jag saknar dej pappa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback