Allt som betyder nåt för mej.

Har kommit hem från mitt hem nu. Förstår ni? =)
Har varit i Gbg i helgen, men är nu tillbaka i Sthlm.
Det är skönt att vara hemma, jag fick ett helt underbart mottagande av min kärlek.
Jag finner inte längre ord för hur mycket han betyder för mej.

Jag älskar verkligen Göteborg. Jag älskar att det är så litet, jämfört med Stockholm.
Jag älskar Avenyn och jag älskar spårvagnarna. Jag älskar Saluhallen.
Jag älskar att gå ut och råka stöta på massa vänner man inte träffat på år.
Men framför allt så älskar jag att träffa min familj.
Tyvärr träffade jag inte pappa så mycket, vi får ta igen det någon annan gång.
Men mamma, hon är så fin. Vi hade kul i lördags, eller hur? Trots cp-eurovision.
Det var en riktigt bra helg...



Jag mår inte så bra nu. Känner mej yr och är dessutom förkyld.
Yrseln beror nog till stor del på medicinerna jag äter. Det är rätt starka grejer.
Borde egentligen sova lite, för jag är så himla trött, men förmodligen lägger jag mej på soffan istället.

Ivar är och tränar och när han kommer hem så kommer jag nog gråta lite.
För jag älskar att vara med honom. Men jag saknar ju Göteborg. Jag saknar min familj.


Varning, klyscha kommer:

"Man saknar inte kossan förrän båset är tomt."
Så sant, så sant...




Nu ska jag lyssna färdigt på Make a stand med Sheryl Crow, sen ska jag vila.


Peace out.
Kärlek - Maria.

Kommentarer
Postat av: monkie

klaart du e bjuden:P tar du med dig sthlm boogie soffan o allan?

2007-05-15 @ 03:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback