Inte så mycket glatt.

Nu har jag inte skrivit på skitlänge..
Har haft massa tid, men ingen motivation eller ork.
Har ändå inget speciellt glatt att skriva om.


Däremot kan jag berätta att jag varit och diverse läkare och naprapater sedan senast.
Läkaren befarar diskbråck. I min nacke. Och är det så, så är jag inte glad.
Då är det inte bara handbollssäsongen som blir förstörd, utan även min privata tillvaro.
Jag hoppas verkligen att det inte är så.
Samtidigt hoppas jag att det är någonting, så det finns något att göra åt saken.


I kväll sätter iaf träningen igång igen. Jag har sett fram så mycket emot det.
Nu vet jag inte ens hur mycket jag kan vara med.
Det gör ju inte ont när jag spelar handboll, men jag käkar fyra olika sorters mediciner.
Det är inte så bra att träna på valium. Ne....



Men jag sover ganska gott nu...
Min sambo pussar mej på nätterna när jag sover.
Och jag vaknar inte ens...
Han är så fin, min Ivar.




Sverige går bra i hockey-VM. Bättre än vad någon hade förväntat sej, tror jag. =)




Skövde-Sävehof i damfinalen på lördag.
Inte särskilt oväntat alls. Skövde har imponerat mest under tv-matcherna jag sett.
Johanna Ahlm måste få igång sitt spelmålskytte. Straffar räcker inte.
Men å andra sidan är hon den största matchvinnare jag sett, så...
Skövde-Hammarby i herrfinalen.
Vem hade trott på Skövdes herrar innan slutspelet drog igång? Inte jag.
Oah vem fortsatte tro på dom när Wremer slet av korsbandet? Inte jag...
Nu är dom där, men de borde inte ha någon chans mot Hammarby.

Jag hoppas jag kan vara där.



Nu ska jag återgå till mitt Lisa Ekdahl-lyssnande.


Kram på er... Massa kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback