Du får ta nästa tåg!

Jag satt och somnade till varannan sekund hela vägen hem från jobbet i dag. Det är medicinerna som slår till. Vad väljer man? Ont i nacken eller trött som en gnuuuu? Jag får lov att vara trött helt enkelt.


Jag får massa tid över till att tänka nu när jag jobbar så långt bort och åker tunnelbana mycket mer och jag kommer på mej själv, gång på gång, att sitta och störa mej på folk.
Som hon bruden som förstörde dörrarna för att hon var tvungen att komma på just detta tåget.
Eller kvinnan som vill komma på ett uppenbart smockfullt tåg och säger "ursäkta" lite menande och tycker att man ungefär ska gå upp i rök. I've got news for ju Mrs. Det går inte. Det är fullt! Du får inte plats. Det kommer ett till tåg om en och en halv minut. Du får ta det.

Men jag är inte bitter eller nåt. Det verkar som om det är ett nöje för mej att störa mej på folk. Sen när jag går av tunnelbanan så är jag glad igen. =)


Lyssnade nu på Britneys nya låt.
Den va ju inte alls bra, varför har folk sagt det?
Samma skit som vanligt.
Nu satte jag på 3 doors down istället.
Det är bra musik det.




På söndag ska jag till Götlaborg och det känns jäkligt gött! Hela laget ska hem till mor min för att äta och sen ska vi spela match mot Kungälv. Viktig match för båda lagen. Vi har två poäng och de noll. Viktigt som sagt. Och halva min vänskapskrets och släkt lär väl vara där. Ingen press. =) Det ska bli skönt att bara gå in och köra.



I förrgår hade jag och Ivve en lite romantisk kväll för vi gick ut och åt på restaurang. Tyvärr är vi lite neanderthaliska på det där, för vi bara glufsar i oss maten, beställer in notan, betalar och går därifrån. Vägra gå till ett snabbmatställe då liksom. Haha... Vägra konversera. =) Men vi gillar varann ändå.
I kväll ska vi tex mysa framför Idol och sen HOPPAS jag att han följer med mej på karaoke, för det sa han i onsdags att han skulle göra. Våga aldrig banga!


Nu blev det The White Stripes - Seven nation army. Vi e Bajen från Söder! Vi e grönvita bröder!!!
Men nu ska jag ta mej en pepparkaka eller två. Ok hej!
/maria.

Kommentarer
Postat av: lina

Hur går det för hammarby nu? har inte följt så mkt....
MEn ligger ni bra till=)

2007-11-07 @ 10:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback