Det var goda tider.

I går kväll satt jag och läste igenom Monkans gamla blogg-inlägg, från tiden då vi var kanske lite mindre lyckliga, men ändå jääävligt glada.. För det mesta. =)
Det var fest, det var gbg-trips. det var Böger King, det var hockey, det var cider, det var Winnerbäck och det var jävligt kul.

I dag lever vi båda två ett annat liv. Mitt liv är helt förändrat och Monkans är något förändrat. Hon fick ju honom till slut, trots en del sopor i bagaget. =) Jag är glad för deras skull... Själv sitter jag i Stockholm och är precis där jag vill vara i livet. Inte geografiskt kanske, men själsligt. Jag älskar att vara med min Ivve och det finns ingen jag hellre skulle leva mitt liv med.


I dag ringde jag honom och frågade om han ville åka till Gbg i jul någon gång. Han svarade att han gärna åker till Göteborg och till och med spenderar julen där. Jag har nog aldrig älskat honom mer än då. Han vet liksom hur viktigt det är för mej... Tack baby.



Snart ska jag åka till jobbet och efter jobbet är det träning, som vanligt. Men inte riktigt som vanligt ändå. För i dag ska jag och Rosi hålla i träningen. Bror och Tommy är borta, så då ska vi dansa på bordet. =) Det ska bli kul att hålla i en träning, även om jag drömde mardrömmar om det i morse. =)




I övrigt hoppas jag på en gbg-vistelse redan i helgen. Men om det inte blir nåt så är jag lika nöjd för det. För på lördag är det VM-final i rugby. Sydafrika mot England. Och den kvällen delar jag gärna med Ivar...



Men nu räcker det.
Vi ses!

/maria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback