Tur att jag har en liten blåsa.

Premiär i går, inför 623 pers i Eriksdalshallen. Egna låtar, nya matchtröjor, svinskön stämning. Ja, det kunde ju inte gå fel...
När matchen var över kändes det nästan lite tomt. Man har sett fram emot den matchen i sex månader nu och spänningshuvudvärken tog över på en gång. Men sen mindes jag ju att vi har massvis med matcher kvar. Det känns bra. =)
Efter matchen blev jag inkallad på dopingtest. Tur att jag jämt är kissenödig. Skånela-tjejerna sitter kanske kvar där än. =)


I dag är det träning igen och jag är taggad, trots att jag mådde skit i morse när jag vaknade. Lite ont i halsen hade jag, men det känns bättre nu. Tittade på matchen mot Kungälv som vi spelade i Lund 25:e augusti. Det är alltid kul att se sej själv på tvn. Jag har hittat massa grejer som jag ska förbättra, redan på träningen i kväll. Det är därför jag känner mej så taggad. =)



I övrigt så åker jag alltså till Göteborg på fredag eller lördag. Det känns fortfarande pissigt, dock, att jag missar min älsklings skärmflygning på söndag... =(
Men liten bonus är det att hans rugby-lag spelar i Gbg på lördag och att jag får träffa honom lite extra då. Snutten.



Livet som arbetslös rullar på och det rullar jävligt långsamt.
Jag borde hitta ett jobb, typ i går. Det kommer nog.



Nu ska jag göra mej redo för träning.
Later amigos.

/maria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback