Sånt jag inte får köpa.

Lite krasslig nu, andra dagen. Men på bättringsvägen, skönt. Ingen träning i morgon tydligen. Lite dumt, för då blir det bara två träningar för mej denna veckan och vi har en sjukt viktig match på söndag. Då är det verkligen vinna eller försvinna som gäller.


Min nacke har blivit så himla mycket bättre. Jag är så glad för det och det tackar jag min kiropraktor, Håkan Spännar, för. Han är grym. Jag tänker inte ens på att nacken är stel när jag ska sova. Åtminstone inte varje natt. Och i lördags, på tåget, så kunde jag somna - UTAN KUDDE! Helt otroligt. =)



Jag sitter och läser på Blocket stup i kvarten nu, letar efter möbler. Jag har i skrivande stund 24 kr på mitt konto, men man kan ju ändå liksom planera. =) Jag vet hur det ska se ut i vår nya lägenhet. Vi har ju ingen ny lägenhet, visserligen. Men planera. Det är viktigt att planera.



Mysig fåtölj som jag inte får köpa:





Underbart soffbord som jag inte får köpa:





För att inte tala om hyllan och tv-skåpet på IKEA som jag absolut inte får köpa:





Men jag är väl inte ledsen för det...?
Neeedå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback