Att förtjäna hela himlen.

Hemma hos kusinen.


Hämtade de fina barnen från skolan i dag och alla mina underbara kusin-barn fick jag ta hand om.
-Jag vill ha pannkakor!
-Jag vill ha falukorv!
-Jag vill ha makaroner och köttbullar!
-Men det gjorde jag ju sist?
-Det var ju förra veckan.
En titt i kylen. Ingen falukorv. Bara tjugo köttbullar.
Och dessa ungar äter inte så lite.
Jahopp, tänkte jag. Fiskpinnar finns ju med. Men bara 16 st.
Hmm.... 20 köttisar å 16 fiskisar, det borde räcka.
Lite pulvermos till det, så e de klart! =)
Pulvermos, köttbullar, fiskpinnar, lingonsylt och ketchup...
Haha, tur dom inte e kräsna... =)



Kört mera bil i dag... Känner mej som Alonso nu alltså.... F1 nästa. Wrooooooom...




He says he doesn't love me, but he likes my company.
For now that's good enough for me.




Upp som en sol, ner som en pannkaka - jag i dag!
Pigg som en allan i morse, tack tack, trött som en allan i kväll. Jobbigt allan.


Hans kudde luktar visst mej. Va bra. =)




Känns viktigare än nånsin att hålla kontakt med familjen nu.
Fan, hon e ju som en polare, min kusin.
Ändå är hon liksom 14 år äldre än mej... Det känns kul. Riktigt kul.



Du sa att hon var så svår.
Ja, rent omöjlig att förstå.
Det kan nog tänkas du har rätt.
Mellan er två var det så.
Men vill du åberopa brott.
Och nu säger du i raseri.
Att den förräderskan har gått.
Jag säger hon har gjort sej fri.
Hon har gjort sej......fri...



Älskar du livet, så lev det med mej. ;)
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback