Det börjar pirra lite.

Det börjar kännas nu.
I magen.
I huvet.
I tårna till och med.
Om en knapp timme startar den.
Final nr 1 i årets SM-slutspel.
Frölunda är där.
Färjestad likaså.
Hur många matcher blir det i år?
Jag tippar på fem.
4-1 till Frölunda.
I år igen.
Jubel.
I år igen.
Då njuter vi. Ja, då njuter vi.



J20 förlorade både match två och tre och
Linköping tog istället hem guldet.
För jävla tråkigt.



I övrigt var det en go kväll i går.
Middag hos Camilla och Johan och de flesta var där.
Pappa, Stefan, Jakob, Jakobs gay-kompis Viktor =), Mia, Peter och alla ungar.
Gött käk, go dricka, go efterrätt och gött snack.
Det är ett stort liv.




Å Frölunda, vårt goa gäng
Här kommer indianerna!
Mm... Det kan ni fethaja.
Jag har Allan på min sida. På vår sida.
Löfbergs lila suger.





Mina vänner.... Gör er beredda.
4-2 till Frölunda i dag.
Fred ut.

Kommentarer
Postat av: Jouko Broström

Tjenare råkade bara komma förbi sin sida.. tänke bara kolla har du rötter i typ norrahammar hållet typ.. tänke på ditt efternamn.. =P

Mvh Jouko

2006-04-12 @ 22:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback