Det går bra nu....

Det har varit en bra dag.
En bra kväll.
Kompis, det går bra nu.



Sova, vakna, somna om, vakna, äta "frukost", kramas, somna om, sova, sova, sova, snark, oj, vakna, somna om, sova, sova, vakna...
Du kan ju inte ligga här och sova till halv sju...
Vadå, klockan är inte halv sju?? Klockan är halv sju.... Oj.


Hon är så söt när hon sover....
Bo Kaspers, dom e fan bra...


BK - King, ooo ja... Crispy Chicken återigen.. Oslagbart.


Vi var oslagbara, vi sköt från höften, vi hade svaret på allt!
Alla flickor log och vi tag, vi tog, vi gick ut...
Och natten skulle aldrig ta slut.




Allafår göra precis vad dom vill...
Dom som är värda något finns ändå där i morgon.
I morgon är en annan dag...



Ronnie Sundin var kung i går...
Han är bäst. I mina ögon har han alltid varit det, men i går var han outstanding.
Fan, va bra han är.
10 mål i år. Sex av dom bara i semifinal och final.
Helt jävla oslagbar. Han också.



Det finns dom som tycker att vi är ett par. Redan...




Camilla... Fan, va fin hon är. Världens bästa vän.
I hennes soffa sover jag så gott. Så himla gott.
Sen spenderar vi en dag då vi ropar till varandra en gång i timmen...
Läget? Bra! Själv? Jo, bra.... Hungrig? Ja, snart... Ok...
Det är vänner det. =)
Då älskar man...





Nä, nu ska jag nätragga...
Över och ut.

Kommentarer
Postat av: Måns

Hejsan, hittade dig på match.com och du verkar vara en riktigt trevlig tjej, iaf vad jag kunde läsa från din pres! Ville bara visa dig att jag finns, ;) msn är min mejl. Kram på dig och en glad påsk !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback