Ovidkommande information.

I believe in life I believe in dreams
I believe in everything between
But I know for sure my love is more than you can retrieve
I gave it all I got it back
Right in my face it's just the fact
That my pure love has turned to hate
when it comes to you.


Var i Göteborg i går.
Är i Jönköping i dag.
Är i Göteborg i mån...
Ett jädra flängande.


Ska Frölunda göra det omöjliga i kväll? Ja, varför inte?

Life is pretty good right now.



Tappade min mobil i söndags, andra mobilen i år.
Men Allan såg efter mej och hittade den, så nu är den i "säkert" förvar igen...
Hur stora är oddsen?



Hade en mysig kväll i går. Finns egentligen inget fel med honom..
Vem vet vad som sker..? Inte jag. Vi får se. =)


Nej, nu måste jag kila.
Hopp på bussen och i väg till sjukgymnasten.
Träna, träna, träna, för det har jag vart kass på det senaste.
Illa Maria. Men halsen har faktiskt krasslat sej.



Saknar Bonke-Ronken... What the fuck am I doing without her?


Hem till mej nu och sen i väg.. Outgo! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback