Vad jag tror är inte vad som sker.

Det var längesen nu.
Jag är slapp. Jag vet.
Men har liksom inte haft lust, ork, tid, fantasi...
Har inte haft ett liv värt att skriva om.


Jag känner mej rätt ledsen i kväll.
Har kommit hem till kusinen igen och det känns bra, mycket bra.
Men i övrigt så känner jag mej ensammast i världen.
Funderar på att lägga ner det nu.




Tatueringen är gjord.
I min ljumske finns nu två vackra kinesiska tecken som symboliserar min syn på livet.
Att man ska leva i dag. Ta vara på varje sekund.
Ta varje chans man får. Lyssna till sitt hjärta.
Det är inte alla som gör det.


Hur menar du då?


Jag har nog ljugit från dag ett.
Jag tror att jag vill ha dej.
Jag tror att vi är bra för varann.
Jag tror att vi ger varandra något vi båda behöver.
Jag tror att vi kan vara fria ihop.
Men.
Jag tror aldrig att det här kommer ske.
Jag tror att det är över nu.
Nu.



God natt alla lyckliga jävlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback