En helg som var av sand blev till guld.

Helle dear friends and enemies....
Något oväntat är jag tillbaka i Stockholm nu.
Bestämde det på ca två sekunder i går, innan min baby skulle åka.
Jag har nämligen, efter en dispyt med min nya tränare,
beslutat att inte spela mer handboll för Hallby.
Det känns skittråkigt. Förstås.
Men ska jag behålla min heder, så funkar det inte....





Nu ska jag försöka fixa till något bra här uppe, i Stockholm.
Så flytten hit blev bra mycket tidigarelagd än vad det var tänkt.
Bra eller dåligt? Vi får väl se... =)
Vi slipper en lång väg emellan oss iaf.









Min söte pojkvän kom ner till mej i torsdags och tröstade en Maria i tårar.
Det var skönt.... Och sen, helt plötsligt, så var klockan tolv och 18 augusti var här.
Då fyllde jag 21 år! Grattis till mej själv. =)


Fredagen var mysig. Promenad på stan och på piren.

Sedan möte och träning. =/
Och sen.... En av de bättre kvällarna i mitt liv.
Då gick vi till Munken för att äta och dricka litegranna.
Maten var himmelsk, cidern lättdrucken =) och sällskapet bättre än bäst.
Kommer alltid minnas den kvällen....
Olive juice....




På lördag kom mamma och pappa till Jönköping, med bilen full av presenter. =)
Tack tack, för allt fint och framför allt nödvändigt jag fick! =)
Så begav vi oss med bil (eftersom det regnade) ner till piren för mat.
Vi slog oss ner på Dal Baffo och allt flöt på bra... (Trots en del könsord =) )
Mina föräldrar gillar min kille. =)

Sen var det dags för bowling.
Det gick inte bra för mej. Men de e väl bara att acceptera.
Behållningen var ändå att se sötbollen få stryk av min pappa.
(Ännu fler könsord...) Haha...
Pappa vann, Ivar kom tvåa, jag trea och mamma sist.
Men jag bryter ihop och kommer igen. =)





Helgen har varit fin. Trots att jag avbrutits av tankar om ett svårt val.
Nu är valet gjort och jag känner mej på nåt sätt fri.
Det känns bra liksom....




Du är den enda
Du är den bästa
Som jag har letat
Som jag har väntat
Det är så enkelt
Nu vill jag ha dej
Vad kan jag säga
Mera?



Jag älskar dej.




Gone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback