En så där lite jobbigt, störd lista till då.

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Tidigare, ja. Men inte längre...
Vilken årstid tycker du bäst om? Njuter så mycket som möjligt av alla fyra.
Brukar du sjunga i duschen? Nästan alltid. =)
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Friidrott är faktiskt sköj! Och curling. =)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nästan.... =)
Vad är viktigast för dig? Jag själv, annars kan jag inte ge mina nära och kära något.
Laddar du hem musik och film från internet? Nej, inte nu, när jag inte har någon dator.
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Köpa en liten lägenhet i Stockholm. =)
Vad är det bästa med julafton? Att träffa släkten. Faktiskt. Farmor....
Tänker du mycket på ditt utseende? Om mycket betyder mycket, så ja.
Vad får dig att slappna av? Ivar.... Faktiskt.
Tänker du ofta på sex? Haha... Öhh.. Ehh. Hmm. Ja.
Är du skyldig någon pengar? My folks, ja. Rätt mycke också. Men dom älskar mej ändå.
Är du mörkrädd? Om det finns ormar i mörkret, så är jag det.
Bär du glasögon eller kontaktlinser? Solglasögon!
Vilken färg är snyggast? Khakigrön.... Och kärlekens röda...
Tycker du matte är svårt? Inte särskilt, nej.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej, inte alls.
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Tråkig som jag är - pengar. Det skulle lösa alla mina problem.
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Haha... Ehh... 12?
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Mamma... Hon får ofta skiten, tyvärr. Och Camilla. Förlåt!
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Knappast.
Hur många gånger har du fuskat på ett prov? Behöver faktiskt inte fuska.
Bor du utomlands? Nej, inte direkt.
Hur länge varade ditt längsta förhållande? Typ två månader... Haha... Men det håller på att bräckas nu. =)
Har du piercing? Nepp.. Eller ja... Tre hål i öronen då.
Vart skulle du helst vilja ha piercing? Möjligen i tungan.
Bråkar du och dina syskon ofta? De e väl ungefär 50/50.... =) Men vi kan va ruskigt fina mot varandra me.
Läser du ofta böcker? Om jag ljög när jag svarade på denna fråga, så skulle svaret vara ja.
Vad föredrar du för sorts filmer? Gillar det mesta. Faktiskt..
Vad slösar du mest pengar på? Mobilräkningen... Och den där "latte-pengen" går ju alltid åt.
Vill du gifta dig? Ja. Det vill jag. =)
Vill du ha barn? Ja. Minst två.
Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma? Ne, stänger inte ens dörren. =)
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för? Nip/Tuck e bra. CSI är bra me.
Vilka länder har du varit i? Sverige, Norge, Danmark, Tyskland, Schweiz, Tjeckien, Italien, Kroatien, Cypern, Grekland (Rhodos). Inte varit utanför Europa alltså.
Vilka ställen har du bott på? Sarpsborg (Norge) Göteborg (Torslanda, Tuve, Lunden och centrum), Eskilstuna och nu i Jönköping. Så småningom Stockholm. =)
Vilka husdjur har du haft innan? Fiskar när jag var liten. Farsan är allergisk. Å så hade vi grodor. =) Sen fick vi för oss att ha salamandrar i akvariet. dom rymde. När jag bodde i Eskilstuna hade jag katt.
Solar du ofta? Nae, kan jag väl inte påstå. Ser ut som en britt.
Är du bra på att laga mat? Ehh. Mikron gör jobbet. Typ.
Var badar du helst? I vattnet.
Vad dricker du för alkohol? Hallå! Vi har faktiskt alkoholförbud i laget nu... Men öl då. Heineken helst.
Vad använder du för droger? Livet...
Vilka djur är du mest rädd för? Ormar och getingar.
Vad tycker du om monarkin? Jag tycker kungen är gullig, så dom får gärna köra på!
Vilken musikstil tycker du bäst om? Lasse... Helt klart. Men gillar mycket olika typer av musik.
Vilka språk kan du? Svenska, engelska och lite, lite franska.
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Ja... Usch. Knät.
Vilken kändis är hetast? Fan, jag kommer aldrig på nån vid såna här tillfällen. Vaughn i Alias? =)
Gillar du att dansa? På Tranquilo, JA! =) Shaky shaky! =P
Vad har du för klädstil? Relaxed till vardags... Lite foxy på fest.
Är du flygrädd? Neee... Jag är inte rädd för att flyga, jag är rädd för att störta.
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Jooo, helt ok. Men nu luktar det ju piss, öl och svett istället. =/
Hur vig är du? Vid träningsvärk, inte. =) Annars kan jag ligga ganska dubbelvikt.
Vad dricker du helst när du är törstig? Mjölk ALLAN!
Vilken är din favoritglass? Piggelin....
Tror du på ett liv efter döden? Ja. Helt klart.
Vilket kaffe sörplar du helst? Kaffe med mjölk. Utan kaffe.
Vilket mobilmärke föredrar du? Nokia, tror jag.
Vill du gå ner i vikt? Njae, nu känner jag mej inte så klumpig längre. =)
Vad har du för personlighet? Smart, snäll, alldeles för ärlig, PURJO, konstig, glad och omtänksam.
Har du varit deprimerad? Ja, tyvärr. Inte kul.
Tycker du om sushi? Har bara provat en gång och det var helt klart gott!
Tror du på livslång kärlek? Ja, nu gör jag det.
Vad äter du helst när du ser på film? Lösgodis. Helt klart!
Lever dina föräldrar tillsammans? Nej...
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Är inte handboll en typ av kampsport? =P
Har du tandläkarskräck? Ne, snarare känner jag ett stort tandläkarhat.
Har du någongång haft självmordstankar? Om jag skulle haft det, så skulle jag definitivt inte avslöja det här.
Är du en morgon- eller kvällsmänniska? Haha... Är gärna vaken fram till sex på morgonen, är jag en morgonmänniska då?
Vilken ögonfärg har du? Grön-bruna. =)
Biter du på naglarna? Ja, tyvärr. Inte vackert.
Är du beroende av något? Ja, nagelbitning. Och mjölk.
Vilka internetsidor besöker du varje dag? Ingen. Men när jag har tillgång till internet, så besöker jag alltid tre st communitys jag är med på, samt lite handbollssidor.

Hur ofta motionerar du? Ja, vad blir det nu. Räknar man med match, så blir det åtta gånger i veckan.



Thank you sPettan!
Jag snodde listan igen....




Nu ska jag springa och kika på min söta kille när han tränar.
Köss å hej pastoleveståhej!

Kommentarer
Postat av: E

kul att få träffa dig skruttboll.. skönt att se dig glad!

2006-08-10 @ 23:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback