Hög på livet!

The feeling keeps on rolling towards a life of joy and happiness....



Ruskigt spännande höjdfinal!
Thörnblad är fanimej grym.
Holm är grym han med...
Men Thörnblad är fan 21 år gammal!
Personbästa.... Shit...
Det kommer bli minst en medalj i alla fall.

Heja Sverige!


I dag har varit en helt underbar dag... Jag är så kär...
Att bara vara... Ligga och mysa. Kramas, skratta, le, busa.
Och att göra detta i underbar sol och värme, på Djurgården...
Sedan en lagomlång promenad och tunnelbanan till Universitetet,
för att gå på Cosmonova. Jäkligt cool upplevelse...
Jag är hög på livet nu.....



Ska träffa en snEll person i kväll me... Hon e go hon, fialotta! =P
Synd att vi inte hinner träffas lite längre bara...




Vill verkligen inte åka hem i morgon...
Vill stanna här, för alltid...
Kommer flytta hit, så småningom, det vet jag.
Men jag vill nu. NU.... =)



Jag har faktiskt lekt färdigt.
Jag vet det...
OK? =)



Snart kommer han hem...
Nu kom han.... =)

Gone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback