Inte roligt, men tråkigt, men glatt!

Kära blogg....
Här är jag igen! =)
I Stockholm nu... igen...
Mer än trevligt! =)



Har dragit tillbaka till Jönköping på heltid nu, träningarna började ju på allvar förra söndagen.
En koooopiös träningsvärk ungefär överallt. Rumpa och lår är värst.
(Blev inte bättre av "massagen" heller.) =)
Men fan alltså, vad gött det är att vara igång!

I helgen var det turnering i Eslöv.
Det var tänkt att jag skulle spela några minuter, men pga skador och sjukdomar, så blev det lite mer.
Både bra och dåligt - väldigt, väldigt roligt! - men lite stel i knät nu.
Tror dock inte att det har med matchandet att göra, utan snarare den kraftigt ökade träningsdosen.
Ja ja... Jädrigt kul att få dra på sej matchtröjan igen och visst blev det några baljor! =)




Just nu är jag alltså i Stockholm igen, närmare bestämt i fina Årsta. =)
Fan, det känns som livet har börjat nu. Vet inte riktigt vad jag pysslade med tidigare? =)
Han är så fin. Han förstår mej. Ser mej. Ja, han är bra.
Överstiger helt klart RDI av leenden nu! =)




Klüft ska strax säkra EM-guldet. Myyycket spännande. Ehh?
Kajsa och Emma hoppar kval. Också spännande. Hmm...
Däremot att EM-"stjärnan", Jimmy Nordin, var fullare än fullast i går var ju lite lustigt.
Framför allt lustigt att de kallar någon som var hästlängder från att ta sej till EM-final för stjärna. Haha.
Herrarnas höjd och tresteg är väl det mest spännande ur svenska ögon sett.
Möjligen 100 m häck med Sanna Kallur också?



Kompis, det går bra nu....



Det finns en säng som jag sover lite extra gott i.



Jag stannar hos dej som en dröm....



Nu ska jag snart ut och springa lite.. Köra lite fys. Och kolla lite rugby. =)
Sen blir det väl mys?
Kanske. Jo... Tror nog det.

Ruskigt tråkigt inlägg, men jag är glad, det är huvudsaken. =)

Kram på er, kära läsare!
Ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback