Meaningless.

Ibland känner man sej verkligen rätt meningslös.

Förlåt... Gör om, gör rätt.

Ibland känner jag mej verkligen rätt meningslös.
Så ska det stå.


Jag är verkligen expert på att fokusera på det dåliga.
100 bra och en, puttig, dum, liten dålig sak.
Vad tänker jag på twentyfour-seven?
The fuckin' bad thing...

Blir så trött på mej själv.


SKÄRPNING.



I'll just love instead.
Appriciate the things I get.
And not grump over everything else.




Det luktar kanel.
Jag vill ha kanel.
Jag ska äta kanel nu. =)



Om några timmar ska jag träna med Bajen.
Ska bli kul. Intressant. Spännande. Nytt. =)


I long.... for you..




I just type and erase. and erase....



Olive juice, honeybun-sugarpie....



Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback