Oh, I wish.... =)

Ett lite halvtråkigt avbrott i min härliga vardag.
Men farligare än att jag faktiskt bara befinner mej på jobbet är det inte.
Vill inte trilla ner från de rosa moln jag svävar på just nu.
Tror inte jag kommer göra det heller... =)

Har sällan haft så här många leenden på mina läppar.
Jag ler åt allt och ingenting.
Ser förmodligen jävligt fånig ut, men vad gör det? =)

Många perioder, som jag längtat efter ska ta slut, har nu gjort det.
Jag är fri från tvivel, det skaver inte längre.
Är fri från oro, från en känsla att inte räcka till.
Det som krävdes för att jag äntligen skulle känna mej fri...
...var att bli bunden till någon.
Feels good.
Keep it up!



Snart ska jag åka från jobbet, hem till Camilla.
Blir sista kvällen på väldigt länge nu. Kommer nog gråtas litegranna.
Stockholm Boogie? Kanske.. =)
Älskar Camilla från djupet av mitt hjärta.
Det räcker så.



Mamma kommer jag sakna, men hon kommer och hälsar på snart.
Pappa också hoppas jag... Mina bröder? Ja, vart har dom tagit vägen?
Det känns som att det finns harmoni i "familjen" för första gången på länge.
Skönt. Det har det varit brist på länge.


Ja ja...
Tillbaka till deklarationerna.
I morgon gör jag min sista dag på jobbet.

På fredag blir det Eslöv med handbollslaget.

På tisdag.... Då blir det Stockholm igen. Can't wait. =)
Jag tror jag gillar Årsta... =)


Oh, I wish I was a carpenter with flowers in my hair...
Fel va? ; )


Utgå...
Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback