Polis eller Baj?

Hola!

Det blir lätt lite långtråkigt att bara sitta...
Så i dag tänkte jag dra in till stan.
Jag trotsar det dåliga vädret och drar. =)

Trodde aldrig att det skulle kännas så,
men jag tror jag kommer trivas i Stockholm.
Den kalla staden.



Tänker fortfarande tillbaka på helgen. Vilken bra helg det var...
Titta bara....

    
Ja, han var fett mycke bättre än jag...
Men de e bara å svälja... ;)



Mina föräldrar älskade honom...
Trots en del könsord... Haha... Fet kul. =)

Mamma är inte så kort,
hon böjde på knäna av
nån konstig anledning...
Som att inte hon är kort
nog eller vadå?? =)




Vi tar mycket kort... Många blir kassa och roliga,
men några blir faktiskt riktigt bra... Tycker jag. =)

   Ivar takes a walk on the wild side... =)

    Jag framför fontänen i Rådhusparken...





Annat då?
Jo... Både Stockholmspolisen och Hammarby har visat intresse
och nu vet jag inte vad jag ska göra?
Ska kolla på Polisen-match i kväll, träna med Hammarby imån
och med Polisen på måndag...
Sen får vi väl se...

Det känns som att lägenhet och jobb är rätt viktiga punkter också.
Hmmmm.... Alltid lika enkelt...



Jag trivs så bra här uppe, det är i alla fall nåt som är säkert.
Kan förstå om han är trött på mej nu, har ju varit pms-ig i några dar. =)
Men sånt går över och det vet han...
Jag sover så gott i hans säng...
Även om hans snarkningar är hemska... =)



Ne, nu ska jag ta mej i kragen...
Komma in till stan nån gång.



Jag älskar honom.




*ler*
Ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback