Underbart.

I dag ska jag åka hem.

Bu...



Men vilka underbara dagar jag haft.
Vilken underbar pojkvän jag har.
Alla leenden, skratt, bus, (pinsamheter) =)
De finns kvar hos mej tills vi ses igen.
Och det är ju faktiskt inte alls långt kvar till nästa gång.
Nästa söndag.... =)



Så här glad var jag när jag kom hit... =)



Kan väl nästan fortfarande inte förstå att han är min.
Men det är bara att vänja sej... =)
Den här synen kommer bli vanlig:



En underbar dag på Djurgården hade vi. Det är fint där.
Mina fördomar om Stockholm börjar sakta försvinna...
Kanske kan han tycka om Göteborg nån gång så småningom? ;)


He makes me so happy....







Nu ska jag njuta av dagen....
Mycket kärlek /Maria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback