Jag kan i alla fall skratta!

Hej där, gott folk!

Det blir inte så många inlägg nu för tiden, man får glädjas åt det lilla helt enkelt...
I dag har jag varit hemma från jobbet, har haft ont i halsen. Inte så jättefarligt ont, men ville inte riskera att det skulle bli värre, så jag tog det säkra före det osäkra.
Har legat hemma hos Ivar och kollat på film och sovit, skönt faktiskt...


Annars då, bilen går bra?
Mjoodå, lite bensinstopp ibland när sömnen blir för dålig,
ett och annat motorstopp när jag inte tagit tillräckligt väl hand om mej själv.
Men i det stora hela, bra.
Jag kan skratta i alla fall och det är skönt. =)



I söndags bakade vi lussebullar! Dom blev både fina och goda. Speciellt mitt hjärta som det stod IVAR i. =)
lusse



Fan, jag får alltid skrivkramp när jag sätter mej här. Suck... =)



22 december åker jag hem till Göteborg.. Ska bli riktigt skönt. Min lillebror längtar lite efter mej, men mest tror jag faktiskt han längtar efter att få träffa Ivar. Haha, ja ja... Huvudsaken är väl att jag får träffa honom. =)
På juldagen ska vi gå ut en sväng, den 27:e ska vi på Frölunda-Modo, sen på nyår ska vi nog hem till Erik och sen ut en sväng. Där emellan blir det väl lite shopping, middagar, träning m.m.


Det ska bli riktigt roligt att Ivar kommer ner också. Har skrivit det innan, tror jag, men jag menar det verkligen. Jag ser fram emot hela vistelsen.
Det känns väldigt tråkigt att inte kunna åka med pappa ner till Ronneby bara. Så väl för att jag inte får träffa farmor som att jag inte får spendera julen med pappa. Men jag har ju inte firat jul med mamma på många år nu, så det är inte mer än rätt.


I morgon kanske vi drar och kollar EM-handbollen i Hovet jag och Ivar. Har inte frågat honom än, men jag tror han är på. Det har gått sådär för Sverige, men de vann åtminstone den matchen jag var på, mot Ukraina. Skulle vara kul att få se Danmark spela i morgon.




Min egen handboll går det väl hyfsat med. Varken bra eller dåligt. Jag har för höga krav för att tycka att det går riktigt bra, men det är väl bara att kämpa på. På måndag möter vi Skuru i en träningsmatch.
Ska bli intressant att se om vi närmat oss ännu mer sedan DM-finalen, eller om de glidit ifrån...?
Den som lever får se.




Nä, nu kommer snart älsklingen hem från träningen, då ska vi pussas lite innan det är dags för min träning. Ni förstår, att vi hinner inte ses så där skitmycket direkt.

Adios mina vänner.

Maria.

Kommentarer
Postat av: moonkie

vilken sot lussebulle!:)
saknar dig me... bu

2006-12-13 @ 23:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback