Premiär...

Ibland undrar man ju...


Har väl kanske aldrig haft en roligare helg.. Åtminstone lördag.
Herre min skapare.

Monkan, min nyfunne vän, hon som är som Jesus, som man hört så mycket om, men aldrig sett.
Hon var inte alls sån.
Inte som jag trodde, inte som han sa.
Hon var som jag. Tokig, galen, knäpp och helrätt.

Alkohol.. Och karaoke. Bra mix. Nä... Har bevisen på min kära mobil... Jösses.
Alkohol.. Och killsnack... Också en bra mix.. Nää, inte det heller..
Blackjacken gick bra dock... =P
Blackouter däremot, var lite jobbigare...

"Hej Micke Roos! Jag har redan fattat att du inte vill gå på dejt me mej, men de lugnt.. Jag har inte ens kvar ditt nummer... Så de så!"
Rubbat.

Alkohol.. Och bra idéer.. Bra mix.. JA! Haha.... Största garvet i stada!
Tack för timingen kära Gud, för den snälla killen släppte in oss genom porten...

"Har du flickvän?"
"Nä"
"Ok, då kommer vi upp på efterfest strax, ska bara fixa en grej först.."
"Ja, gör ni det..."

"Drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr" (Ljudet av en fager ringklocka)
"Vad gör du?" (Klockan tre på natten)
"Öh, sover... Va fan vill ni?"
........GAPSKRATT..
"Nu får ni gå... Kan inte ni sticka och brinna"
Monke-bonk: "Nej, jag är inte antändningsbar..."

Haha... Kommer jag nånsin skratta så igen.. Den enes tråkighet, den andres gapskratt.

Efterfest, städning, diskning, gräslig sång av Monkan, ont i magen av skratt, söt dammsugare
och slutligen, den bästa idén av dom alla...... Irländsk julafton!

Natten va härlig, morgonen trött ("Är du trött?" "Trött? Nä... Jag är helt förstörd...") och dagen underbar...
Inte blev det värre av ett fenomenalt OS-guld i hockeyn. Tack killar!


Kanske kan man lika gärna dö nu, när man upplevt det roligaste nånsin?



I dag har varit en bra dag med sol, blå himmel, framsteg hos sjukgymnasten m.m.
Nu är jag i Götet igen... Kan det bli bättre?


It's hard out here for a pimp...


Nä, om man skulle ta och dra åt helvete ändå... Later dude!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback