En till lista!

GILLAR DU ATT
Ge kramar:
Ehh, japp.
Ge massage: Ja, om jag vet att jag får tillbaka. =)
Gå promenader i regnet: Har aldrig fallit mej in, men det kanske är trevligt.

ÖVRIGT
vad gjorde du förra sommaren: Ojj... Jobbade. Var i Smögen. Körde en eller 17 fyra-dagars. Fest... =)
svär du för mycket: Aa, för fan.
när duschade du senast: I går kväll, efter träningen.
vilken färg är det på dina byxor just nu: Sitter i mina vita snobben-hotpants faktiskt.
vilken färg är dina underkläder: Se ovan.
vilken låt lyssnar du på just nu: Inte nån.
vad var det sista du sa: Mmm... (Som jag oftast svarar när på saker när jag sitter vid datorn.)
vad är brevid dig just nu: Täcket och kudden...
vad var det sista du åt: Pringles - sourcream & onion, i går kväll innan jag somnade.
vem vill du spendera resten av ditt liv med: mandelmassa?
har du en lavalampa: Haha, neee...
hur är vädret just nu: Strålande sol och 25 grader varmt.
vad gjorde du igår natt: Satt på msn till kl tre, varav min härliga försovning i dag.
vem pratade du sist med på telefon: Jessi-pessi.
vad gör dig glad: Millisen och min familj. + en miljon andra saker.
vill du ha barn: Självklart. Ungar är underbara.
vad ska dom heta: Kille - Lysander, Tjej - Celine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback