I don'nooooo....

Sitter på jobbet nu. Har jobbat bra allan i dag! Heja mej!
Sitta kvar en stund till och träna sent? Eller gå strax och sola och träna efteråt?
I don'nooooo.... Vi får se.



Missförstånd uppstår ofta runt omkring mej.
Hur jag ska lösa detta "lilla" missförstånd blir intressant att se.
Aj aj aj.



Om en vecka kommer någon hem från USA. Får se om vi ses. Hoppas det.
För snart är det Jönköping på heltid. Minns förra året...
Då dröjde det från sista juli till mitten av oktober innan jag åkte till Gbg.
Inte omöjligt att det blir samma sak i år. Har fem lediga dagar i augusti. Knappast fler i september.
Vi får se... Det blir som det blir.




Känner mej rätt glad för tillfället. Ser ett ljus i handbollens höstmörker!
Kanske till och med kommer kunna spela i turneringen i Eslöv 5-6/8.
Jag ska göra allt jag kan.




Monkie - I miss you! Inte konstigt att du inte hänger med i mitt sociala liv,
vi pratar ju alldeles för sällan nu. Vi får hänga allan-mycket sista månaden sen.
Ska bli bättre på å skriva också. Bara för din skull! Kyss. ;)




Jag skulle ge dej allting du pekar på.
Men bara när du inte hör vågar jag säga så...
Ja du, mandelmassa....




Vill göra en sak, men i princip allt runt omkring säger mej att jag inte borde.
Jag vill, det är en sak... Men mitt förstånd säger annorlunda.
Jag följer alltid mitt hjärta. Kanske ska låta hjärnan tänka denna gång?
I don'noooo.. Igen...




Saknar mina bröder och mina föräldrar. Träffar dom inte så mycket nu...
Saknar även min styvlillasyster... Hon behöver mej, men jag finns inte där.
Det känns dumt...



You showed me both sides of life.
You showed me all good.
You showed me all bad.
You showed me all everything.
That's why I still care.




Aja, ska väl jobba klart nu då.
Fan, va seriös jag är i dessa dagar.
Vill skriva nåt kul, men blir väl inte så
inspirerad av Skatteverkets lokaler. =)

See you brothers and sisters...
Shout out your love.
Pis out.

Kommentarer
Postat av: Ell

Jag hoppas att när det löser sig... eller snarare klarnar upp vissa saker. När denne någon kommer hem från staterna. Tror på dig!

2006-07-25 @ 22:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback