Ingen bella notte här inte.

Det känns inte särskilt bra faktiskt.
Att ha chansen. Den bara är där. Rakt framför mej.
Men då! För första gången i livet. DÅ! Ska jag använda hjärnan.
Smart eller inte smart. Känner mej som en idiot i alla fall.



Min plånbok ekar det i. Den är tom.
Min mage kurrar. Den är tom den med.
Mitt hjärta? Nepp. Inte så värst tomt.



Was looking for a place to hide away....




Jag är väl glad ändå. Finns mycket annat bra i mitt liv just nu.
Längtar sååå till handbollen.
Men det hade absolut inte gjort något om vi förminskade Sverige lite.
Bara lite...




I've learned the hard way, to never let it get that far...





Kommer bli mycke drömmar i natt. Hoppas jag. Fast man ska vara försiktig med vad man hoppas på.
Har jag lärt mej... It can be true. Can you stand up for it then?




Är såååå hungrig.... Buhu.
Hungry eyes, hungry heart...
Ne, bara vanligt hungrig just nu faktiskt..
Vill ha mat.
Kommer inte kunna sova.
Det bara är så...



Akta dej för eld och djupa vatten....



Usch, jag är så trött.



Jag älskar min mamma. Hon fixar allt åt mej.
Min pappa är glad. Han har träffat någon. Ingen är värd det mer än han. Kärlek pappa.
Min äldre bror har tagit sej samman. Äntligen. Han är bäst. När han vill.
Söta lillebror är inte liten längre. Ta hand om tjejerna Jake. ;)




Ja ja... Kommer i alla fall inte somna så länge jag sitter är.

Lasse is my man i svåra stunder.

I like you.

Natti.

Kommentarer
Postat av: Han den konstiga

I like YOU, 'In these arms' är passande.

No te voy ha olvidar.

2006-07-21 @ 08:00:11
Postat av: Syrran

Ta hand om hjärtat ditt, honey!

...Instead I lost the heart I gave away.

2006-07-25 @ 22:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback