Motivationen på ingång.

Är ganska virrig för tillfället.
Upp är ner, fram är bak, ja ni vet vad jag menar...

Blidde ingen Winnerbäck-konsert för mej i lördags och det suger ända in i hjärtat.
Hörde över stan när hela gänget sjöng Kom ihåg mej då i balladversion...
Då började jag gråta. Fast jag inte ens var där.
Det var ju de raderna jag skrev till mandelmassa för en dryg vecka sen.
Det var de raderna han halvdissade och sa ungefär samma saker som vanligt.



Jag vet inte, men jag tror...
Jag tror att jag känner. Det känns.
Han är något för mej.
Men det går väl över när hösten sätter igång.



CJ är ett avslutat kapitel. Så att det skriker om det...
Closure kallas det.... Ett riktigt sånt. Nu känns det dött.



Du kan väl sakna mej ibland.
Du kan stirra upp mot stjärnorna så att vi har nåt gemensamt.
....Hej då. Vi kanske ses nån gång igen.




Har jobbat dåligt det senaste. Varit sjuk, varit i Ronneby, i Jönköping.
Får se till att jobba allan de sista dagarna denna månaden.

Söndagen 30 juli sätter vi igång med träningen. Längtar som en idiot.
Knät känns bättre igen och jag har tränat hårt både i går och i dag.
Härligt och inspirerande att ha kommit igång igen.
Glädjen börjar återfinna sej... =)
Längtar till och med till Jönköping nu. Till skolan också. =)



Hade en av de roligaste utekvällarna i mitt liv i söndags...
Tranquilo med Milla och Tess. Fett bra drag!
En stund var vi i Brasilien... Helt underbart. Capoeira mitt på dansgolvet... =)



Vissa människor säger alltid rätt saker....


Allt är tydligen inte negativt med mej.
Borde kanske bli personlig tränare?



Out of inspiration for now....
Kanske skriver mer senare i kväll....
Knus!

Kommentarer
Postat av: Ell

Har en Knus-feber startat på nätet? =)

2006-07-18 @ 23:28:57
Postat av: Han den konstiga

Går över... -hoppas inte det

2006-07-19 @ 11:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback