En Marias memoarer...

What you gonna do with all that junk, all that junk outside your door?
Dökul för fan...


I Jönköping nu då. Rätt gött ändå.
Fetbra träning i går, träningsvärk allan, och spinning i dag... Heja Björn!


Känner mej inte svag och ensam nu.
Känner mej stark, lugn och självsäker.
Ingen fara på taket.
GLVP helt enkelt.
Gilla läget var positiv.... =P


Jag behöver fan ingen hjälp när jag spelar Black Jack!!
(Bara när jag förlorar)



Hade ju typ massvis att skriva, men nu e jag helt tom i bollen?


För fet för ett fuck!
R.I.P. SVULLO...


Heja Frölunda. Semifinalklara efter 4-0 i matcher.
Klockrent.
Veckans bedrift ändå Moras 7-1 mot HV.
Bra Allan!!!


"Vad gör du här? Är inte du och pantar burkar?"


Jessica: "Härma mej nu... Eeeeee duuuu ceeeepeeee!"
Monkan: "Ok... Ääääää duuuu cääääpääää!"
Jessica tänker: "Bonnjävel..."
Bra försök Monken...


Jag vill ha Crispy Chicken!!!
Vad är det för fel på Jönköping? Vägra ha Böger King liksom??


Aja, nu e vi hos Tommy å förfestar litegranna..
Kul å träffa en ny tjej, Stina...
Blir säkert en rolig och spontan kväll åter igen... =P


"Det är inte lätt att va bajskorv..."
Det är det fan inte...



Passoa nästa.
Later you fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback