En Mr. Big per kvinna.

God afton.
Utgången i går har satt sina spår.
Lite ont i halsen igen och inte blir det bättre av tandvärken.
Fri tandvård åt folket, nu!


Dagen har varit präglad av sovande i fosterställning och gnäll från min sida.
Förstår att det kan bli lite tröttsamt i slutändan. =)
En god middag fick vi i alla fall i oss på den grek-turkiska restaurangen Gallini.
Oxfilé.... Ahhhh.


Monkan: "Titta mitt msn-namn. Artisten!!! Kolla! MR.BIG!!!"
Ja, Monika. Det är coolt... Vi har alla vår egen Mr. Big. =)




Tung förlust mot LHC i dag. Inte själva förlusten i sej, utan förlusten av Jonas och Ronnie.
Inte roligt alls. Nu kan det bli tungt. Riktigt tungt.
Tror dock fortfarande på Frölunda-Färjestad i final.



Ibland känner jag mej genomskinlig - finns jag inte?





Ska börja övningsköra på allvar nu, det var väl på tiden.
Blir en trip till Camilla å Johan på onsdag, så då kör vi... =)




När ska ni växa upp killar? För fan...ge er.



Och alldeles nyss fick jag lyssna till ditt skratt
och det berättade du saknar mej i natt, det gör jag med.

Vi skulle klara vad som helst, vi skulle aldrig säga nej
och vad du anförtror åt mej, ska jag anförtro åt dej.



Snart hemfärd. Känns onödigt denna gång.
Men man måste väl.
Måsten.
Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback