I dag.

Ibland känns det faktiskt riktigt skönt...
Ibland är man mer bakis än nånsin förr, men lyckas ändå till slut få en bra dag toppad med pizza, mycket skratt, goda vänner, glass, grädde, chokladsås och tävlingar med mer skratt som följd.
Ibland bara kommer det goda utan att man behöver anstränga sej särskilt mycket.
Ibland blir det liksom bara rätt.

I dag är jag glad.
I dag skiner solen och himlen är helt blå.
I dag har jag lite, lite ont i magen, men det gör ingenting.
I dag får jag sova hur länge jag vill.
I dag spelar Frölunda mot Brynäs igen. Tippar Frölunda-vinst 4-2.
I dag får Mora äntligen utdelning mot HV71. 3-2 Mora denna gång.
I dag stannar jag i Gbg fastän det var meningen att jag skulle dra.
I morgon får jag åka tidigt istället.


Just nu ska jag bara sova lite till. Har inte sovit så mycket i natt.
I dag är jag bara glad.




Later dude.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback