Med utsikt över Sveriges hjärta.

En jädra massa dagar har gått...
Roliga dagar och mindre roliga dagar.. Men mest roliga.


Nu är vi i Göteborg. Jag och Monkan.
Det var en fantastiskt rolig kväll i går.. Hade kunnat ha ett ännu roligare slut, men vi var lite trötta...
Borde kanske ringa nån geografi-människa och säga att vi druckit upp det sjunde havet.
Anitra Steens Mauritius-resa är numera sponsrad av Allan och Allan....


Brorsan är snäll, för vi får sova hos honom.
Bartendern, Charlie, på Boulevard är snäll, för han ger oss gratis drinkar.
Jag och Monkan är snälla, för vi bara är det.
Ja, vi bara är det.


Ok, förlåt då...
Jag ska inte ringa folk klockan halv sex på morgonen nåt mer.
Men jag tyckte det var kul! =)


Monkan: Maria, hjälp! Jag hittar inte min lins... Den har försvunnit. Oj då, jag hade visst inte tagit ut den än.
Du har koll tjejen!

Skumt ljus på vädret i Jönköping har jag märkt. Lite så där brun-gult...
Eller så berodde det på att jag hade solglasögonen på mej. Öh?


My soulmate-searching is over.
Jag har hittat henne!
Ja, det är du Allan... St. Allan... Haha.


"Ääär duuu meed Hoffe??
Vad har jag sagt om honom?
Ska du va med honom?
Nä, det ska du inte!!
Är du med Hoffe??"
"Nej, det är jag inte"
"Men ljug inte för mej!!!!"

Haha, skojar du eller.... Stockholm Boogie i mitt hjärta...


Nä, utgå för fan. Förfest nu.
Vi kickar fet fest på Ramberget. Ha! =)


You know I love it.


Böger King är målet för natten.
Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback