Meningen med livet.

Vad är livet?

Att vara vettig, göra vettiga saker, sova kl 22, vakna kl 07, göra saker man borde?
Eller att för det mesta bara göra det man vill, det man mår bra av, det som gör att man känner att man lever.
Jag föredrar det senaste.
Ta tag i ditt liv, Maria, för fan, kan jag tänka.
Men är livet nåt man går och väntar på? Nåt man ska uppnå? En destination?
Nä, inte i mina ögon. Livet är det som är här och nu. Varje liten stund.

Det är de små sakerna som gör de stora skillnaderna.
Ett leende kan göra dagen för någon.


Filosofi. En kurs jag inte läste i skolan, men något jag ändå ägnar mycket tid åt.


Lycka.
Det är det som är meningen med livet.
Och det är en resa.
Tänk på det.





Frölunda- HV71 4-3
Alldeles härligt gott folk.
Eller hur Monken? =)


Tjena Allan!


I like pigeons! Small pigeons! Hell yaa.....



Att äta pizza iklädd tre kronor-tröjor och truckerkepsar är något av det roligaste jag och Jessica upplevt denna vecka.


I kväll ska jag va med Daniel och Sebbe.
Ska bli skoj! Längesen som fasen. Massa gamla minnen att prata om.
Maria: Du har såna fina koögon...
Det var menat som något snällt. =)



Träffade Viktor på matchen i dag. Kul!



Om du vill veta meningen med livet rekommenderar jag dej inte att se filmen Hostel.
Totalt, osannolikt, riktigt, jädra hemsk film. Jag mådde dåligt på riktigt.
Ändå kan jag inte låta bli att tycka att den va lite bra.



Nä, nu fan ska jag förbereda mej för kvällen.
Utgång. Det var längesen nu. Öh?




Peace out to my beloved crew!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback