När allt känns så nära...

Det är nu jag känner att jag lever...
Känslorna känns så nära. Dom ligger precis under skinnet på mej, kanske utanpå till och med...
Till alla känslor känns det så nära.. Till skratten, till gråten. Och det är så skönt...
För det är då jag känner att jag lever...


Alla borde kramas mer.



Det är så kul att höra från folk man inte hört från på länge... Folk man tycker om och bryr sej om.
Typ Vad gör du nu för tiden? Varför hör du aldrig av dej? Det var alldeles för längesen vi sågs. Typ...


Folk kan läsa mej så lätt och känna mej så lätt... Jag är som en öppen blogg.


I afton är det stort partysug.. Känner det inte nu, men det är förmodligen
för att den delen av min hjärna fortfarande sover väldigt gott..
Jag ska sova lite till så kanske den vaknar...




Det var inte jag som la nyckeln där...
Vem var det då?



Kärlek ska inte få förstöra det vi har.


Det är ruskigt skönt att vara hemma i Göteborg nu. Så ruskigt skönt...
Alla älskade vänner... Främst Camilla. My hangaround Kenji is fucking fabulous.
I like the way you mooooove....



Nej, kära vänner, nu ska jag sova... Jag känner mej utmattad.


Jag är en vildhäst.... Våga inte försöka tämja mej. Jag ska vara fri...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback