Suck i dubbel bemärkelse!

Tänk om bara alla kunde ha ett så ärligt hjärta som vi.
Det kanske inte är gott i precis varenda stund, men åtminstone ärligt.
Vi står upp. Vi gjorde en halvdum sak, vi tyckte det var kul, var sur om du vill...
Men hallå! Varför ska ni andra lägga er i?


Djup suck...


Nu är det strax avgång till Camilla... Och Boris. Vår bästa vän... Boris aka Vodkan...
Han sviker aldrig... Han bara finns där för oss. Gött å veta.


Det tar lång tid att lära sej lita på någon.
Men jag hoppas att den här tjejen känner att hon kan lita på mej..
Jag vill inte glorifiera mej själv, men jag har ett hjärta som är större än hans.
Jag sårar inte människor, jag har inte den makten.


Nä, partytopen på och smilet i högsta hugg.
Nu är det Soultrain som gäller. Där kan inget skitsnack röra mej.



Och en dag försvinner jag ur dina ögon som en svår och jobbig grej...


Peace out ladies and gentleman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback