Det regnar här i Götet i dag...

Tankarna flyger dit jag inte vill och det är svårt då...
Försökte bestämma mej för att det är över på riktigt nu.
Men jag är så svag...
Det är verkligen helt sjukt vad svag jag är.

Ja ja, det är bara att kämpa på.



Jobbade på som fan i dag, bra gjort..
Gymmade efter jobbet, skönt faktiskt...
Sen lite shopping me mamsen i spöregnet...
Sedan bilfärd ut till kusinen med pappa,
för att hämta bikini och kläder till resan.


Det blir alltså Kroatien på lördag...
Jag vet någon som kanske misstycker litegrann,
men jag måste verkligen skita i det..
Nu vill jag vara med CJ och då ska jag vara det.
Synd om allt är över pga det, men då får det väl vara så.
Jag överlever.
Jag har överlevt förr.


Kroatien alltså...
Arkitektur som Italien.
Billigt som Turkiet.
Och en skärgård som Grekland.
Kan ju inte bli fel, eller hur? =)
Ser verkligen fram emot det här...



Haha, måste ju bara nämna min rätt så sköna kommentar efter Arsenals 1-0 i CL-finalen i onsdags...
"Asså Monika, jag måste fan gå på toa å se mej i spegeln å se hur glad jag är..."
Lite kul var det i alla fall... =)

Fotbolls-VM kan nog bli ganska kul ändå...
Jag laddar.

Blir det en trip till Gävle i sommar igen kanske?



VM-guld i hockey förresten...
Aldrig förr har så få brytt sej om ett VM-guld..
Mätta efter OS-guldet kanske, men alltså...
Folk som inte kan hockey inser nog inte hur stort detta är...
OS-guld och VM-guld på samma säsong. Det är större än allt annat. Typ.
Eller aa, kanske inte allt, men ändå typ stort...
Grattis till Ronnie och Joel speciellt.



Nepp, lång dag imån. Läggdags snart.
Grym låt nu... Jason Mraz - I'm yours... CJ.
Mandelöga känns långt borta nu. Det är kanske dags att säga stopp?
Adios babies.
Gone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback