Ett avsked i sej...

Nu sitter jag här, i bikini, och längtar till i morgon...
Kl 12.42 tar jag tåget till Sthlm.
Kl 17.05 ses vi på Arlanda central.
Kl 19.55 lyfter planet.. Eller ja, kanske 19.56 då...
Kl 00.15 landar vi i Split, Kroatien...
Då har vi en underbar vecka framför oss.

Alla är oroliga, inklusive mej själv,
men inget vet bättre än jag att det kommer gå skitbra.
Det är inte vädret som gör det.
Det är inte resmålet, inte stränderna.
Inte solen, inte regnet...
Det är vi.. Det är vi som gör det.
Och det kommer bli skitbra.



I kväll har jag varit hemma hos Kicki och Emelie.
Vi har "festat" lite... Grillat, tagit några öl och tjötat.
De va längesen jag var me dessa goa tjejer.
Dom har ju rest, solat, shoppat, upplevt, rest, jaaa levt helt enkelt...
Skönt att dom e hemma igen, för jag har saknat dom..
Fina tjejer som jag skrattar mycket med.


Nu vill jag bara sova, för jag känner mej som ett barn dagen före julafton.
Vill bara åka nu... =) Fastän jag är nervös.. Skitnervös....
Ja ja, det är inget som stör här hemma i alla fall..
Det vet jag med säkerhet.
Ni som får kort, förtjänar det...
Ni som får ett samtal, ni har verkligen förtjänat det.
Think of me, and I'll think of you...



Who do you, who do you...
Who do you, who do you, who do you think you are?
Ha ha ha... Bless your soul....



Vi ses om en vecka.... =)
Love you dudes...
Bedtime.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback