Tisdagkväll

Fan, missade Grey's anatomy i dag, var tvungen å jobba.
Läste på Monkens blogg att Dr McDreamy valde bitch the witch Addison.
FUCK!!! Det finns ingen rättvisa här i världen. Inte ens i fantasivärlden.



Jag har jobbat på Harry's. Stand up i dag.
Magnus Betnér - The damn KING... Fuck me, he's good.


Pick me, choose me, love me....
Va fan tänker han med???
Dåligt manus... Anus-manus. Fan.



Bussen till Jönköping kl 08.00 imån bitti. Segt.
Men busstiden är min healing-tid. Rätt skönt.



Och det där andra löste sej rätt bra. Gytt!




Min nya favorit med Lasse - Om tiden vill ifatt.
Skitbra verkligen... Digga.
Å döm om min förvåning när Ingen soldat kom på radion i dag.
Cred till P3!


Ne! Nu ere mys...
Har ont i föttera.
Har verkligen jobbat på kontor i dag me. =P
Köss, sov gott, lev väl.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback