Average life...

Livet i övrigt rullar på rätt bra.

-Snart har jag förmodligen en bostad, så jag slipper snylta på bröderna Bengtsson.

-Jag har fått jobb som brevbärare på Citymail. Ett ultimat jobb för mej just nu, bra träning, bra arbetstider.

-Mer kärlek igen... Mer skratt och glädje.

-Extrajobbet på ICA är fan rätt kul alltså. Visst, det är uppstigning 04.50 och det är fan inte normalt nånstans, men jobbet i sej är störtskönt. Skojar inte heller.



Orosmomentet just nu är en riktigt ond rygg. Hur jag en sitter, ligger eller går, så värker den.
Jag vet inte vad som är fel, om jag stretchar dåligt, om nåt är trasigt eller om den bara är sliten.
Jag vet väl egentligen ingenting, men den gör jäkligt ont. Och inte hjälper det att gnälla.

Sen är jag ju sjuk typ varje vecka och det är väl inte heller så himla kul.
Så nu tänker jag inte träna förrän jag är HELT frisk. Hoppas jag är med på torsdag bara, för jag vill ju spela på lördag.



Ska man behöva häfta fast lakanet med häftapparat
för att det ska ligga kvar en enda nattjävel???




Jag vill tvätta.
Ja, jag vill faktiskt det.
Men jag orkar inte.
Inte i dag.
På torsdag kanske?
Ja, på torsdag.




Äh, mitt liv är fan inte kul nånstans!
Nu ska jag raka benen...


Förresten, på lördag är det fest! =) Wiiie.

Out and go.

Kommentarer
Postat av: Ell

Brevbärarjobb? Grattis tjejen!
Och krya på dig massa :) Sköt om dig ordentligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback