Barcelona......

Barcelona tränade efter oss i går. I lilla Sjöstadshallen. Hur stört är inte det?
Shit mannen...

Ett av världens i särklass bästa klubblag i handboll. På vårt golv. Ett par meter ifrån oss.
Jag blev så nervös när de kom in att jag inte kunde sitta kvar på läktaren (jag tränade alltså inte) utan gick ner på golvet. Haha.
Även om vi, när vi satt där, inte kom på ett enda namn, så var det hur grymt som helst.
Eller jo, jag kom ju på ett namn... XAVI... "Men spelar inte han fotboll?" sa nån...
Ehh, joo... Just det. Haha...



Jonas (Larholm) satt lite lagom utslagen på läktarn. Jag sa att han såg lite seg ut och han svarade med sin sköna göteborgska "Jaa, jag har varit magsjuk. Åt inte på hela dan i går..."
Stackars liten... =)

Liten, ja.... Det var inga små handbollskillar vi snackade om där. Det var stora monster. Sjyst också att skjuta sin lagkompis i skallen när han står och försöker täcka skott. Jag hade nog inte överlevt.



I morgon smäller det i alla fall.
Hammarby-Barcelona i Globen kl 17, Champions League.
Det kommer bli hur coolt som helst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback