Från tio till ett...

Tio första:
Första bästa kompis:
Camilla... Och hon är kvar. =)
Första bil: Bobby-car.
Första kärlek: Andreas Lundh. I sjuan. Shit man. =)
Första husdjur: Massa jäkla fiskar.
Första semester: Schweiz på skidsemester. Jag var ett år och satt i pappas ryggsäck när han åkte.
Första jobb: McDonald's var väl det första "riktiga" jobbet.
Första köpta skiva: Inte en jäkla aning.
Första riktiga kärlek: Mattias.... Usch.
Första piercing: Öronen, gills dom? Första gången var jag fem år.
Första konsert: Backstreet Boys 1996 i Scandinavium. Eller var det Arvingarna några år tidigare? Haha.

Nio senaste:

Senaste alkoholdrycken: Brahma...
Senaste bilfärd: Hem från Tumba-matchen i söndags.
Senaste filmen du såg: V for Vendetta.
Senaste ringda telefonsamtal: Ivar...
Senaste bubbelbadet: Oj.. Det tänker jag inte skriva om här.
Senaste spelade cd: Lasse. Alltid Lasse.
Senaste kyss: Intressant! =) Gissa...
Senaste gången du grät: Typ en vecka sen eller så... Trött på allt.
Senaste måltiden: Kassler med brunsås och potatis.

Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar? Mm....
Blivit arresterad? Nepp!
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja, i princip.
Varit på tv? Ja. Haha. Med Thomas Fogdö.
Fått ditt hjärta krossat? Usch ja... Sånt är jag alltid beredd på.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej, men jag har fått det sagt till mej...
Haft ett one night stand? Nej, inte ett ÄKTA one night stand, dvs att jag inte känt personen alls.
Busringt till nån? Självklart.

Sju saker du har på dig:

1. Trosor
2. Linne
3. Tunika
4.
5.
6.
7.

Sex saker du gjort idag:

1. Vaknat
2. Åkt till jobbet
3. Jobbat
4. Garvat allan!
5. Tränat
6. Pussats

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):

1. Min Mulberry-väska. Den har varit med i 3,5 år nu.
2. Min lila munk-jacka från Red Label.
3. Mobilen
4. Min Frölunda Svenska Mästare 2005-tshirt.
5. Mina Kermit-trosor.

Fyra personer du kan berätta allt för:
1.
Camilla
2. Mamma
3. Monkie
4. Brorsan

Tre val:
Svart eller vit? Vit.
Sommar eller vinter? Sommar.
Choklad eller chips? Choklad.
(Samma som Pettan)

Två saker att göra innan du dör.
1. Åka till New York.
2. Bilda familj.

En sak du ångrar:
1. En sak!?? Haha... Nee... Jag ångrar ingenting. Allt jag gjort har gjort mej till den jag är i dag. Och den jag är i dag är tillsammans med en underbar kille.


Tack för listan Pettovich!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback