Happyruuuun!

Yahooooo!

På lördag invaderas stan av goa göteborgare. Och kanske en skåning. =)
Fan, va glad jag är...
Emma och Jessie is comin' to town... Har inte träffat dom på år å dar. Känns det som.
Och nu är det alltså inte omöjligt att Therese kommer, hon också!
Risk för overload! Haha. Men det kommer bli skitnice.


För på lördag har Micke inflyttningsfest. Jag har fått order om att fixa tjejer.
Och fixat tjejer har jag gjort! Allt för Micke. =)
Lillan, Emma, Jessie och Jeppe är klara. Mjoo, Jeppe är en kille, men de va ok.
Sen hoppas jag på Emilie och Therese också.
Stort plus till festfixarn Maria! +++ =P


Glädjerus Allan!




Ok... Nu har jag lyckats upptäcka det här med att handla på internet.
Jag vet, man har kunnat göra det i åratal, men jag har varit skeptisk.
FARLIGT! Mycket farligt... Var jag tvungen att upptäcka detta?
Nu har jag handlat en tröja och två dataspel på två dagar.
Billigt iofs, men ändå. Många bäckar små....
Ja ja... Jag måste klara av sånt här, jag är ju vuxen. =)




Var på Citymail i går igen och snackade med min blivande chef.
Han ser stor potential i mej och kan se mej som coach - gruppledare inom en snar framtid.
Sånt är ju riktigt kul att höra och är en stor morot att jobba för. 1300 i lönelyft i så fall. =)
Lönen var helt ok, så förhoppningsvis ska jag klara av att spara en del pengar nu.
För i går blev det klart med boende. Ska hyra ett stort rum av en man i Östberga och betalar bara 2200. Det kommer lämna en hel del pengar över varje månad, kanske jag då kan lära mej att bli lite ekonomisk? Jag vet inte, vi får se... =)



Mycket som hänt nu det senaste.
I dag mår jag ok igen, ska nog träna i kväll.
Längtar till helgen.
Längtar efter Ivar. =)



Ha en bra dag!
Utgå.

Kommentarer
Postat av: Ell

Allan! :) Härligt att chefen inser hur bra du faktiskt är!

Postat av: moooonika

du fattar inte hur sjukt bra grey's anatomy ar nu allan!!!!!!

2006-10-12 @ 21:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback